Search This Blog

Monday, February 14, 2011

The winners are....



Buna fetelor!!!S-a lasat asteptat finalul acestui concurs..Dupa deliberarea juriului sa vedem ce spun notele...imi cer scuze pt intarziere..stiu cum e cu asteptarea...dar fiind duminica a fost mai greu cu postarea


Si acum castigatoarele sunt.....
LOCUL 1


Comentariile juriului pt Andayn
-Eu-un model curat ,aproape perfect..,iar combinatia de mov cu verde este una f reusita
-Iubitu-Imi place ca se incadreaza f bine in tema concursului,un model f bine lucrat
-Camelia-Nu stiu daca cuvintele mai au sens in acest caz: un model foarte reusit de pictura pe unghii, o imbinare de culori care capteaza atentia
-Maria-O manichiura frumoasa, ce-ti fura instant privirea. Imi place ca ai abordat tema intr-un mod original, aplicand florile din glitter pe fundal natural. De asemenea imi place efectul ce il ofera scoicile verzi sparte amplasate aleatoriu, cat si pictura. Un plus pentru grija acordata lucrarii, forma unghiilor si faptul ca particulele de glitter se afla doar acolo unde trebuie, ci nu pe toata unghia. Felicitari!
-Rina-
I love the choice of colors, very attractive. Brush strokes are outstanding! The design appears dainty and sophisticated at the same time.

Locul 1 va primi



si surpriza de care vorbeam,o diploma facuta de mine ;))


LOCUL 2
Comyna

Comentariile juriului pt Comyna
-Iubitu-un model interesant f bine lucrat,si cu o combinatie de culori reusita
-Eu-acest model m-a captat de cand l-am vazt..impactul vizual a fost unul foarte mare..desi un model simplu mi-a placut ca a facut ceva abstract pt aceasta tema
-Camelia-Un model indraznet, imi plac jocul de culoare si modul in care s-a
folosit de tema concursului.
-Maria-
Glitter. Cu siguranta acesta este cuvantul ce defineste manichiura realizata de tine. Imi place ca este o manichiura cu personalitate. Contrast puternic intre culori, elemente grafice bine structurate, asimetrie, materiale diferite (glitter, lac, strasuri ) utilizate atat cat trebuie. O forma frumoasa a unghiei.O manichiura
fabuloasa!
Felicitari!
-Rina-Amazing display of creativity. I see a coherent design even though each nail displays different colors and pattern.

Locul 2 va primi



Dupa cum am spus si in celalalt post ambele premii vor avea mici suprize


Si sa vedem si restul comentariilor pt celelate finaliste..


Comentariile juriului pt Latinonails
-Eu-un model f bine curat lucrat pe fiecare unghie,si f bine executat..dar din pacate puse impreuna pare prea colorat si prea incarcat
-Iubitu-un model superb ,cu stil ,putin prea incarcat dar perfect
-Maria-
O forma frumoasa a unghiilor. Ai folosit culori, materiale cat si tehnici diferite si tin sa te felicit pentru aceasta, pentru aptitudinile de care dai dovada, pentru talent si rabdare, dar si pentru pasiunea ce se citeste in aceasta manichiura. Tehnica de pictura one-stroke, pictura fina, glitter, holograme, strasuri, totul bine ingobat. Luate fiecare in parte arata minunat ! Felicitari!
-Rina- I like the intricacy of each design per nail. But I wish there was an overall theme to tie the designs together.
-Camelia-
Un curcubeu de culoare si un talent de nediscutat.




Comentariile juriului pt Pinky
-Eu-un model simplu ,f elegant cu siguranta merge de ziua indragostitiilor..dar la fel as fi preferat mai mult nail art la el
-Iubitu-un model simplu si elegant, f romantic din cauza culorii principale rosu..
-Camelia-Mi se pare un model foarte curat si care poate fi purtat la diverse ocazii fara a fi foarte ostentativ si fara a obosi vizual. Desi nu sunt o purtatoare de oja rosie, imi place combinatia de culori si modelul ales.
-Rina-I wish this design had more glitters. I can barely see sparkles.

-Maria-O manichiura foarte eleganta din punctul meu de vedere. Perfecta pentru V-day ce se apropie. Frumos realizata, finuta, dar totusi iese din anonimat prin inelarul puternic marcat si prin glitterul ce l-ai adaugat french-ului pentru efectul de “pierdut”. Imi plac inelarele si apreciez munca depusa in aplicarea perlutelor si pictura fina a inimioarelor. Felicitari!



Madalina

Comentariile juriului pt Madalina
-Iubitu-un model curat dar prea incarcat pt french-ul colorat din sclipici..desi un fench greu de realizat..apreciez efortul depus
-Eu-un model indraznet dar prea incarcat,french-ul curcubeu din sclipici cerea un model mai simplu la aceasta manichiura
-Rina-The play of colors on the tips is lovely. But I wish this
nail design is more glittery.
-Camelia-Imi place curcubelul de pe varful unghiei, insa mi se pare ca celelalte elemente incarca mult prea tare.
-Maria-
Manichiura ta imi inspira primavara, prospetime si . In primul rand tin sa te felicit pentru French-ul realizat. Apreciez ca este un French realizat pe rotund ( ce uremaza forma unghiilor - si nu este unul drept) cat si munca depusa in realizarea acestuia cu glitter. Totul se afla acolo unde trebuie, lucrat curat, cu o pictura fresh frumoasa. Am observat si fragmentele de flitter pe care le-ai aplicat pe aceasta. Felicitari!






Comentariile juriului pt Andreea
-Eu-un model simplu si dragut dar doar atat din pacate ..as fi preferat mai mult nail art..florile sunt nedefinite,
-Camelia-Din nou un model curat, care ar putea fi purtat in viata de zi cu zi, desi eu as fi ales un alt joc de culoare
-Iubitu-un model simplu dar cred ca acea culoarea la baza nu se potriveste cu rosu din floare,in rest sclipiciul arata f bine
-Maria-O manichiura simpla, dar cu un pic de “ceva” special devenind astfel eleganta. Ai acordat un efect frumos prin aplicarea glitter-ului si a hologramelor peste oja . De asemenea florile cu strasuri scot intreaga manichiura din anonimat. Felicitari!
-Rina-Simple and classy. Although, since the theme is glitters, I would have loved to see a more sparkle and colors




Vreau sa va multumesc tuturor pt participare..si sa continuati sa faceti in continuare free hand

Pe castigatoarele le astept sa imi lase mail cu adresa completa..
Va multumesc tuturor si juriului in special..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin