Search This Blog

Sunday, February 6, 2011

time to vote!!

Buna fetelor..A sosit momentul cel mult asteptat..a durat un pic pana am facut aceasta postare..Vreau sa va multumesc tuturor pt participare..si sa va urez succes la toate..Si acum dau startul votului..VOTATI pe cine doriti.Sunt foarte bucuroasa ca am primit o gramada de modele la acest concurs
Vor intra in finala 5 fete..primele 3 fete care vor obtine cele mai mult voturi si 2 fete alese de mine ..
Votarea va incepe acum si se va temina vineri 11 februarie ora 12:00
Ok girls time to vote for the one you like ..I got a lot of entries and I am so happy about that..Vote for the one you like..5 girls will enter in the final..the first 3 who will obtain the most votes from you and 2 girls picked by me..The voting will end this friday at 12:oo pm.Good luck to all the girls!
Ps: imi cer scuze am avut un pic de tb cu sistemul de votare..sper sa fie bine..

1.Corina nr.1


2.Corina nr.2

4.Andayn nr.1


5.Andayn
nr.2

6.Luiza
nr.1
7.Luiza nr.2



9.Mihaela

10.Ana


11.Nicoleta nr.1

12.Nicoleta nr.2

13.Asil

14.Steliana nr.1

15.Steliana nr.2

16.Tinkerbell


20.Raluca nr.1

21.Raluca nr.2

22.Lisa

24.Simona

26.Ladybutterfly

No comments:

Post a Comment

LinkWithin