Search This Blog

Friday, February 11, 2011

the finalists are......

Vreau sa va multumesc tuturor care au votat!!au fost 436 voturi si vreau sa va multumesc ca ati sustinut fetele..dupa cum urmeaza sa vedem clasamentul.Si vreau sa multumesc fetelor care au tinut pe durata concursului bannerul..
I wanna thank you all for those who voted!!there were 436 votes and I wanna say a special thanks for supporting the girls.



Primele 3 clasate sunt
The first 3 are

Andayn with 66 votes


Madalina with 64 votes


Andreea with 61 votes


Stiu ca la inceput am zis ca vor fi 2 fete alese la mine..dar am decis sa dau sansa la 3 fete sa intre in finala alaturi de celelalte 3 pe care le-ati ales voi..si sa le vedem pe restul finaliste in ordinea alfabetica
At first I said there will be 2 girl picked by me..but I decided to add another girl in the final
Now let see the rest of the finalists in the alphabetical order







JURIUL

Juriul este ales de mine..si am ales fete din lumea blogului dar si un barbat..sa incepem

1.Rina Alcantara o buna prietena foarta priceputa la unghii si nu numai..Am descoperit site-ul ei cand am participat la concursul ei..dar cand am vazut ce modele face am ramas placut impresionata si de atunci si prietene
2.Maria o adevarata artista, o perfectionista si o persoana care mi-a sarit mereu in ajutor..o persoana f obiectiva cu un f bun simt critic
3.Camelia o persoana obiectiva,prefera lucrurile simple si elegante,f atenta la detalii
4.Iubitul meu, cu siguranta conteaza parerea unui barbat in astfel de cazuri.El este cel mai important critic al meu..si mereu m-a ambitionat sa fac un lucru cat mai perfect..se pricepe la desen..si o mare pasiune pt tatuaje.
5.Corina ,adica eu..nu cred ca mai are rost sa ma descriu..

Juriul va avea la dispozitie pana duminica 13 februarie ora 12 sa delibereze..Notele vor fi acordate de la 1 la 6 nota 6 fiind cea mai mare.ei vor oferi notele in funtie de preferintele proprii, de complexitatea modelului si modul realizarii acestuia, cit si incadrarea lui in tema concursului le vor justifica prin comentarii fiecarei concurente.Fiecare membru acorda ce nota doreste..
La sfarsit notele obtinute se vor aduna si se vor imparti la 5(membrii juriului)facandu-se astfel o medie la fiecare fata si primele doua fete care vor obtine la final media cea mai mare vor fi desemnate catigatoare ..pt nelamuriri ma puteti intreba..

Ambele premii vor avea cateva mici surprize..Mult succes fetelor!!
Cine credeti ca va castiga?sa vedem pronosticurile..hihi
Who do you think will win the contest??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin