Search This Blog

Monday, February 28, 2011

suport pt depozitarea ojelor



Hey girls..I wanna show you my new idea to store the nail polishes..Of course I put my boyfriend to do it:))..but the idea was mine:'> I know it is hard to store them in to boxes ..so I hope it's a good idea for you
Buna fetelor..vreau sa va arat noua mea idee de a depozita ojele:'>..Binenteles l-am pus pe iubit sa o faca ..dar idea a fost a mea..Stiu ca e greu sa le depozitati in cutie..asa ca sper sa prinda bine ideea


Materiale folosite:
-2 foi de parchet laminat
- 2 bare de silicon negru sau transparent
-si oje:)):P


Schema cu toate dimensiunile..dar puteti face ce demensiuni vreti:'>



After 30 minutes of work..this is what it looks like:))..dupa 30 de min de munca asa arata



And the final look with the nail polishes


Hope this idea was helpful for you..so girls how do you store you polishes..?
Sper sa va fie de folos ..voi cum va depozitati ojele?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin