Search This Blog

Saturday, March 19, 2011

Uleiul de ricin






Buna fetelor vreau sa va vorbesc despre felul in care mi-am reperat eu sprancenele..nu numai ca nu stiam sa ma pensez..dar am pensat ,adica tot:))si mult timp nu reuseam sa le fac sa creasca sa pot sa le dau o forma ca nu cresteau toate firele odata..si m-am documentat si am dat peste uleiul de ricin si am zis sa incerc..deci chiar este foarte bun..si il recomand..stimuleaza f bine cresterea parului..

Acesta este uleiul

sprancenele mele inainte(este o poza mai veche)

sprancenele mele in prezent(usor conturate)


Cred ca diferenta este foarte vizibila..si eu nu l-am folosit doar pe sprancene am incercat si pe gene si efectul e aceelasi..orice tratament necesita timp si rabdare..nu din prima ajungi la rezultatul dorit
Eu si in prezent mai am goluri de acoperit la sprancene...ce strici in ani nu poti repara imediat..de aia zic ca tb timp si rabdare
Mai nou mi-am taiat genele:))..si m-am apucat iar de dat genele cu ulei de ricin


Si un machiaj cu roz cu mov..parca usor usor invat sa blenduiesc nu?:))





Sa aveti un week-end placut..Pupici:*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin