Search This Blog

Tuesday, March 8, 2011

spring nails



hey girls..I am gad to show you my new design..it's a spring design with lot of green:)) at least on the nails to be spring..because outside it is still winter
Buna fetelor..vreau sa va arat nou meu model ..un model de primavata cu mult verde..macar pe unghii sa fie primavara..ca afara inca e frig









What I used:
1.white polish
2.green polish
3.dark green
4.black acrilic color
5.white acrilic color
6.yellow acrilic color




And My prize from Marie..I won day 5 at her giveaway..an just receive my prize:D
Premiul meu de la Marie..am castigat in urma cu ceva timp un giveaway la ea..si acum am primit premiul
Vreau sa va urez tuturor La multi ani de 8 martie!!Si o primavara cat mai frumoasa!si o floare pt fiecare!:'>



No comments:

Post a Comment

LinkWithin