Search This Blog

Thursday, March 31, 2011

jewelry nail art +tag in imagini:)

Hey girls I did a jewelry nail art design inspired look for my nails..I wasn't in the mood because I am sick:(but when I started the nails it really calmed me..Hope you like it
Buna fetelor am facut un model inspirat de o bijuterie..Nu prea eram in starea necesara sa fac unghii pt ca sunt cam bolnavioara:( dar cand m-am apucat de ele chiar m-a calmat..Sper sa va placa!



The inpiration is this bracelet

The design:)








What I used:
-Black polish and black acrilic color
-silver polish
-gold polish
-turquoise and light blue polish
-light and dark green polish
-white acrilic color
-rhinestones and silver perles






Am primit acest tag de la Irynuk si Gya carora le multumesc mult ca s-au gandit si la mine..chiar m-am dsitrat cand l-am facut:D



1.Ce te face sa-ti lingi degetele?





2.Ce-ti incanta ochii?






3.Ce-ti place sa atingi?






4.Ce mirosuri te incanta?

Dau mai departe acest tag tuturor celor din blog roll:D si nu numai..tuturor care doriti sa il faceti!!Va pup!O zi frumoasa va doresc!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin