Search This Blog

Sunday, January 1, 2012

Happy New Years Nails!

Happy New year!!These are my nails for the Happy New Year!I wanna say a special thanks for all of my blogger readers!You make my nail art improve very much..and that makes me very happy!Thank you to all that left me comments :)!Hope in this new year I will have more time for more tutorials:)
La multi ani!!Acestea sunt unghiile mele de Anul nou!Sper sa va placa!!Vreau sa va urez un Multumesc la toti cei care imi urmaresc blogul!Am parcurs impreuna un an in care pictatul meu pe unghii s-a imbunatatit foarte mult cu ajutorul vostru,ceea ce ma face foarte fericita..Va multumesc si celor care imi lasati de fiecare data coment!Si sper ca anul asta sa fac mai multe tutoriale!




















What I used:

-acrilic paints:white,gold,red
-gold glitter
-small gold hexagonal glitter






Kisses!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin