Search This Blog

Friday, May 6, 2011

time for pedicure

hey girls..although the summer is not here..I did my pedicure..for an hour I was thinking what color to do for the base..after I finally decided on the base color..came the design:)I think red is a great color for pedicure especially if you have short nails:D
Anyway from today on I am giving start to my new blog about make up:)) and more:D so if you want to visit me click HERE!
Buna fetelor..desi vara pare ca nu mai vine..brrr..am decis totusi sa incerc sa imi fac pedichiura..cred ca am stat o ora sa imi aleg culoarea:)) ofa dificil e cand ai mai multe culori:))Am ales rosu,cred ca rosu merge f bine la pedichiura mai ales daca aveti unghii mici!
SI....sunt f emotionata ca am decis sa fac un nou blog:)) hmm sper sa ma ocup mai des decat o fac la asta:))Asadar va astept pe noul meu blog sa ma vizitati:D Click AICI!Inca mai am de muncit la el dar usor usor:D








What I used
1.dark red plosih
2.red acrilic paint
3.white acrilic paint
4.green acrilic paint
5.black acrilic paint





Va pup un week-end cat mai calduros!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin