Search This Blog

Saturday, December 25, 2010

premiul de la Camelia



La mine a venit mosu serios..am primit si premiul de la Camelia!!se pare ca mosu a venit exact la timp!!ma bucura tare premiu..separatoarele sunt culoarea mea preferata..iar ojele ma incanta tare mult si abia astept sa le folosesc..Multumesc Camelia pt sansa oferita!!



Vreau sa va urez tuturor un Craciun fericit!In curand implinesc un an la blog si ma bucur foarte mult..Multumesc tuturor carora ma urmaresc si imi dau comentarii f dragute..care ma fac sa zambesc atunci cand sunt trista..am avansat foarte mult de cand am creat acest blog si ma bucur..si sper sa avansez alaturi de voi in continuare..Va pup si va urez Sarbatori fericite si La Multi Ani!!
Sper sa va placa bradutul meu!

I wanna wish you all a Merry Christmas!!Soon my blog will have one year old and I am so happy!!Thanks to all of my followers and those who give me nice comments..they really make me smile when I am sad..I advanced very much since I created this blog and I am very happy for that..and I hope to andvance more with you in the future..Kisses and wish you all Happy Holidays!
Hope you like my Christmas tree

No comments:

Post a Comment

LinkWithin